Klacht indienen
Wij doen ons uiterste best om uw hulpvraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Toch kan het voorkomen dat de geleverde zorg niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij horen het graag van u als u niet helemaal tevreden bent. Dat geeft ons de gelegenheid om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Een klacht (of een verbetervoorstel) indienen kunt u doen door onderstaand formulier in te vullen.
De assistente of de huisarts neemt het formulier dan in behandeling. Wij bellen u als de klacht ons nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we (telefonisch, per e-mail of via een afspraak) een reactie.
Komen wij er samen niet uit dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Onze huisartsenpraktijk is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Website www.SKGE.nl
Onderstaand formulier is niet bedoeld voor medische klachten.